FULL HOUSE SERİSİ


FULL HOUSE



Full House serisi, Hana Yori Dango, Playfull Kiss gibi Uzak Doğu'da epey rağbet gören dizi serilerinden biri.




İlk olarak manhva (만화) yani Kore çizgi romanı olarak yayınlanmış. Daha sonra Kore başta olmak üzere birçok ülkede dizi versiyonları yapılmış.


Bu eğlenceli dizimizin konusu ise kısaca şöyle; Kendi halinde bir yazar olan başrol kızımızın haberi olmadan evi bir başkasına satılır. Evi satın alan kişi ise, ünlü bir popstardır. Kızımız evini geri alamaz, evden çıkıp başka yere de gidemez. Mecburen popstarla aynı evi paylaşır. Tabi ateşle barut yan yana durmaz, çiftimiz birbirine aşık oluverir.






FULL HOUSE (2004)





Song Hye Kyo ve Rain'in başrollerini paylaştığı bu efsane dizi, benim ilk izlediğim Kore dizileri arasındadır.


Song Hye Kyo'nun saf güzelliği (ki bence Kore'nin en güzel oyuncusudur kendisi) ve Rain'in karizmasının bir araya geldiği bu dizinin, yayınlandığı dönemde reytingler tavan yapmış.


Ben diziyi izlerken içimden keşke başroller gerçek hayatta da sevgili olup evlenseler diye geçirmiştim. Hala da aynı şeyi düşünürüm. İkisi evlensin ya.:)






Full House deyince ilk akla gelen I Think, I Love You şarkısı






Full House'ta Song Hye Kyo'nun söylediği 3 Ayı Şarkısı

FULL HOUSE TAKE PART 2 (2012)



Bu dizi Kore, Çin ve Japon ortak yapımı. İlk çekilen Full House'un katiyen yerini tutmaz ama Hwang Jung Eum hatrına izlenebilir.


Bu diziden daha önce bahsetmiştim. Bakınız: Hwang Jung Eum



FULL HOUSE- TAYLAND (2014)







Full House'un Aom Sushar Manaying ve Mike Pirath Nitipaisankul'un birlikte başrollerini paylaştığı Tayland versiyonu. Bu iki başrol oyuncusu çok tatlı. İkili daha sonra da zaten Playfull Kiss'in Tayland versiyonu Kiss Me'de birlikte yer aldılar.

Tayland'da da Kore'ye yoğun bir ilgi var. Onlar coğrafik olarak bize göre daha şanslılar tabi ki. Koreli ünlüler Tayland'ta dizi, reklam filmleri çekiyorlar, büyük çaplı konserler düzenliyorlar.
Kore'ye olan bu ilgiden olsa gerek, Taylandlılar da bizim gibi Kore'den dizi uyarlıyorlar. Ben Tayland dizilerini eğlenceli buluyorum. Kore'den uyarladıkları dizileri de çok güzel.




İLİŞKİ DURUMU KARIŞIK (2015)






Geçen yıl bir yaz dizisi olarak başlayan bu diziyi ne yalan söyleyeyim ben doğru düzgün izlemedim. Bir başından, bir sonundan denk geldiğim yerlerine bakmışlığım var sadece. Türkiye'de diziler bu kadar uzun, reklamlar da bu kadar çokken Türk dizilerini baştan sona izlemek çok mümkün değil zaten.


Bu dizide bana göre başroller biraz sönük kalmış, özellikle de başroldeki kız. Muhtemelen gerçekçi gözükmesi için oynatılmış ama bence daha bilindik biri oynatılsaymış daha iyi olurmuş.



I WANNA BE SUP'TAR (2015)




Put Puttichai ve Gypso Ramita Mahapreukpong'ın başrollerini paylaştığı bu Tayland dizisi için tam olarak Full House'tan uyarlanmıştır denemez. Ancak benzerlikleri çok.


Burada orijinal Full House'tan farklı olarak, başrol kızımız bir yazar değil de, oyuncu olmaya çalışan biri. Aynı evde kaldığı popstar da ona ünlü olması için yardım ediyor.


Kızın delilikleri beni gülme krizine soktu. Oğlanın alınmış kaşları azıcık dikkatimi dağıtsa da o da fena değil. Hatta oğlanın diğer dizilerini de izledim.


Dizinin şarkıları da insanın ağzına dolanıveriyor. şaynaprıkediba noy noy...



Bunların dışında Full House'un 2006 yılında Endonezya (yazarın izni olmadığından iptal edilmiş), 2009'da Filipinler ve Vietnam ve 2014'te Kamboçya versiyonları çekilmiş. 2016'da da Eli Kim ile Çin versiyonu çekilecekmiş.


Yoksa Siz Hala Full House Serisini İzlemediniz Mi?

Yorumlar