ROMANTIC DOCTOR, TEACHER KIM DİZİSİ




Kore'nin tıp dizilerini çok kasvetli ve sıkıcı bulduğumdan izlemekten kaçınırım. Romantic Doctor dizisine ise, iki sevdiğim oyuncu Seo Hyun Jin ve Yoo Yun Sook hatrına başladım. Seo Hyun Jin'in yaptığı her dizi izleniyor. Yoo Yun Sook da hızla yükselen ünlülerden. Dizinin senaristi Kang Eun Kyung da Baker King Kim Tak Gu, Da Ja's Spring gibi güzel dizilere imza atmış bir senarist.

Dizinin konusu aslında çok tanıdık. Hollywood filmlerinde sıklıkla karşılaştığımız bu tip dizi ve filmlerde genellikle kendindeki cevherin farkında olmayan güçsüz bir baş kahraman vardır. Bu kahramanın başına bir felaket gelir (dövülür, kaza geçirir vs.) ve tam hayattan umudunu kesecekken de bir "usta"yla karşılaşır. Bu "usta" (çoğunlukla Çinli (örneğin Jackie Chan) olur.) kahramanımızı zorlu bir eğitim sürecine tabi tutar ve kahramanımız aradığı güce ulaşır.





Ben büyük bir Sherlock ve tabi ki de Benedict Cumberbatch hayranıyım. Bu dizi de sevgili Benedictçiğimin oynadığı ve benim hayranlıkla izlediğim "Doktor Strange" filminin Kore eli değmiş versiyonu gibiydi. Her ikisinde de başta yetenekli olan ve geçirdiği kaza sonrası ellerini kullanamayan iki doktor var ve her iki yapımda da kahramanlar kendilerini hocalarının kollarına atıyorlar.










Dizinin konusu klasik mılasik ama benden geçer not aldı. İlk bölümlerde hoş bir mistik hava vardı. İzlerken Secret Garden gibi fantastik olaylar olsun diye çok bekledim ama bu haliyle de güzeldi.





Yoksa Siz Hala Romantic Doctor Teacher Kim ve Doktor Strange'i izlemediniz mi?


Yorumlar