THAT MUST BE LOVE




IT MUST BE LOVE- ALAN JACKSON




Bu şarkıyı Ojagkyo Brothers dizisini bitirdikten sonra bir videoda izleyip de bayılmıştım. Şarkı diziyi özetlemiş ve ritmi çok hoş. Şarkının Türkçe çevirisi yoktu, İngilizcesi zaten çok basit ama kendimce çevirdim.




Yoksa siz hala Ojagkyo Brothers'ı izlemediniz mi? :)





First I get cold and hot

Önce üşüme sonra yanma
Think I'm on fire, but I'm not.

Alev aldım sandım, ama hayır

Oh, what a pain I've got,

Ah, bu çektiğim acı da ne
It must be love

Bu olsa olsa aşktır.
There's nothing I can do,

Yapabileceğim hiçbir şey yok.
All that I want is you.

Tek istediğim sensin.
Look what I'm going through,

Ben geçiyorum baksana.
It must be love. (3)

Bu olsa olsa aşktır.


I fall like a sparrow and fly like a dove.

Serçe gibi düşüp güvercin gibi uçuyorum.
You must be the dream I been dreaming of,

Sen gördüğüm o rüya olmalısın.
Oh what a feeling, it must be love

Bu hissettiğim şey de ne, bu olsa olsa aşktır.


Something is wrong or right,

Doğru ya da yanlış birşey.
I think of you all night.

Bütün gece seni düşünüyorum.
Can't sleep 'til morning light,

Gün aydınlanıncaya kadar uyuyamıyorum.
It must be love

Bu olsa olsa aşktır.
Seeing you in my dreams,

Rüyalarımda seni görüyorum.
Holding you close to me.

Seni yanı başımda tutuyorum.
Oh, what else can it be?

Bu başka ne olabilir ki?
It must be love

Bu aşktır tabi ki.


It must be love, it must be love.
I fall like a sparrow and fly like a dove.
You must be the dream I been dreaming of
Oh what a feeling, it must be love.




Bu da izlediğim o video. Yapanı tebrik etmek lazım :)

Joo Won'un dizide söylediği You Raise Me Up şarkısı için tık tık :)

Yorumlar