ODE TO MY FAMILY


THE CRANBERRİES

Bu grup, yaşım itibariyle popüler olduğu dönemleri kaçırmış olsam da, sonradan dinlediğim Zombi'yle kalbimde bir yer edinmişti. Reply 97'yi izledikten sonra da Ode To My Family(Aileme Övgü) İle yerini sağlamlaştırdı.


Yoksa siz hala Reply 1997'yi izlemediniz mi?








Şarkının Reply 1997'nin 5. bölümünde arkada çaldığı sahne,

Eun Ji seviyorum seni kız :)


Bu da şarkının klibi, bunlar da o zamanın asi gençleri tabi :)





Understand the things I say


Söylediklerimi anlayın






Don't turn away from me


Bana sırtınızı dönmeyin






'Cause I've spent half my life out there


Çünkü hayatımın yarısını yanınızda geçirdim






You wouldn't disagree


Bunu inkar edemezsiniz






Do you see me? Do you see?


Beni görüyor musunuz? Görüyor musunuz?






Do you like me? Do you like me standing there?


Benden hoşlanıyor musunuz? Orada durmamdan hoşlanıyor musunuz?






Do you notice? Do you know?


Farkediyor musunuz? Biliyor musunuz?






Do you see me? Do you see me?


Beni görüyor musunuz? Beni görüyor musunuz?






Does anyone care?


Kimsenin umrunda mı?






Unhappiness was when I was young


Mutsuzluk ben gençkendi






And we didn't give a damn


Ve umrumuzda değildi






'Cause we were raised to see life as fun and take it if we can


Çünkü biz hayatı eğlence olarak görmek ve yapabiliyorsak onu kazanmak için yetiştirildik






My mother, my mother she hold me


Annem, annem bana sarıldı






Did she hold me ,when I was out there


Bana sarıldı mı, ben oradayken






My father, my father, he liked me


Babam, babam, beni sevdi






Oh he liked me, does anyone care?


Oh beni sevdi, kimsenin umrumda mı?






Understand what I've become


Ne hale geldiğimi anlayın






It wasn't my design


Bu benim tasarımım değildi






And people everywhere think something better than I am


Ve her yerde insanlar olduğumdan daha iyi bir şey düşünüyorlar






But I miss you, I miss


Ama sizi özlüyorum, özlüyorum






'Cause I liked it. I liked it


Çünkü bunu seviyordum. Seviyordum






When I was out there


Ben oradayken






Do you know this ? D' you know


Bunu biliyor musunuz? Biliyor musunuz?






You did not find me, you did not find


Siz beni bulmadınız, beni bulmadınız






Does anyone care?


Kimsenin umrunda mı?






Unhappiness was when I was young


Mutsuzluk ben gençkendi






And we didn't give a damn


Ve umrumuza değildi






'Cause we were raised to see life as fun and take it if we can


Çünkü biz hayatı eğlence olarak görmek ve yapabiliyorsak onu kazanmak için yetiştirildik






To see life as fun and take it if we can


Hayatı eğlence olarak görmek ve yapabiliyorsak onu kazanmak






My mother, my mother she hold me


Annem, annem bana sarıldı






Did she hold me ,when I was out there


Bana sarıldı mı, ben oradayken






My father, my father, he liked me


Babam, babam, beni sevdi






Oh he liked me, does anyone care?


Oh beni sevdi, kimsenin umrunda mı?






Does anyone care?


Kimsenin umrunda mı?










Kulaklarımızın pası silinsin :)

Yorumlar