LET'S EAT 2

let's eat 2






Bir kez daha tıka basa yemek yenen bir dizinin sonuna gelmiş bulunmaktayım. Şahsen birincisinden çok çok daha güzel buldum ben bu diziyi. Yapımcıların sonunda belgesel değil de bir dizi çektiklerini anlamış olmalarına sevindim doğrusu.






Yalnız her iki sezonu izlediğimde de ortak olan duygum derin bir açlık hissiydi. Her ne kadar yemek kültürlerimiz farklı olsa da, mümkünse diziyi aç karnına izlemeyin sonra dolabın kapısını açıp su içinde kalmış yoğurdu görünce benim gibi hüsrana uğrayabilirsiniz.





Bence bu dizi serisi tüm Uzakdoğuluların gece gündüz böcek yada köpek vari yiecekler yediklerini düşünenlere karşı doğru düzgün bir yanıt veremeyen bizim gibi Türk hayranlar için de fazlasıyla bilgilendirici olmuş. Ayrıca denizden babaları çıksa yiyen bir millet varsa olsa olsa Korelilerdir, bu atasözü Türklerin üstüne nasıl atılmış ya da nasıl biz bu sözü üstümüze almışız, onu anlamış değilim.






Hint mutfağından tutun da Tayland'a, Fransız yemeklerinden Meksika'ya uzanan yemekler silsilesi içinde neden bir Türk yemeğine rastlayamadığımı soramadan edemedim. Ve de bizim bu kadar çeşitli yemeklerimiz varken neden biz de bunlar gibi diziler yapamıyoruz. Bu konuda bir özeleştiri yapmak şart!






Diziye dönecek olursam, kızın her iki çocukla da olmasını istediğim nadir dizilerden biriydi.






Seo Hyun Jin (yani başrol kızımız olan Suci) rol aldığı dizilere gerçekten farklı bir hava katıyor. Özellikle bunun gibi romantik komedilere. Başta bana epey bir kilolu gözüktü sanırım dizi için birkaç kilo almış. Kızın spor yapma sahnelerini izlerken bende de bir hareket etme dürtüsü oluştu ama kısa sürede geçti. :)






Şarkı gruplarının birçoğunu sadece ismen tanıdığımdan Yoon Doo Joon'un BEAST üyesi olduğunu da yeni öğrendim. Çocuk 25 yaşındaymış ama 35miş gibi gözüktüğünden ben onu eski ajusshi oyunculardan sanıyordum. Demek ki bu kadar hayran kitlesi olmasına şaşmamak lazımmış.






Dizilerde çiftlerin baştan yakınlaşmalarına karşıyım. Çünkü sonlara doğru ilişki vıcık vıcık bir hal alıyor. Ama bu dizideki gibi herşeyin son iki saniyeye sığdırılmasına da karşıyım, karşıyım da karşıyım...


Sang woo oppanın t-shirtü dua ediyor, çok güzel :D




Kwon Yool da çok tatlıydı. Dizinin sonlarına doğru gönlüm ona kaymaya başladı. Nasıl harcadın kızım sen bu çocuğu? Hayır, madem bırakacaktın neden gittin kalbini çaldın o zaman.


Suci ve Sang Woo'nun küfürleri














Bu arada dizide ilk katta oturan ajummanın başı örtülü versiyonu bizim apartmanda da ilk katta mevcut. Gerçi her apartmanda girenden çıkandan haberdar olan bir bekçi ajumma vardır, değil mi?














Vee... bana diziyi hatırlatacak olan güzel bir şarkı With You






Yorumlar